Modern Warfare (2019) New Video (shit bitrate tho)

Discussion in 'Gallery' started by jondms, Jun 6, 2021.

  1. jondms

    jondms Member Customer

    Joined:
    Jun 20, 2020
    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
  2. S7icky

    S7icky Member Customer

    Joined:
    May 27, 2021
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
  3. jondms

    jondms Member Customer

    Joined:
    Jun 20, 2020
    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
    its a mix, some legit cheating and some rage cheating clips
     
  4. F6Teen

    F6Teen Well-Known Member Customer

    Joined:
    Apr 4, 2020
    Messages:
    57
    Likes Received:
    86
  5. jondms

    jondms Member Customer

    Joined:
    Jun 20, 2020
    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
    the account which is not blurred is an account which i was rage cheating with, the one which is blurred is my legit cheating account.
     
  6. Presidio7

    Presidio7 New Member

    Joined:
    Dec 30, 2020
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
  7. jondms

    jondms Member Customer

    Joined:
    Jun 20, 2020
    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
    thank you sir.
     
  8. Randizzo

    Randizzo New Member Customer

    Joined:
    Dec 7, 2020
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
  9. fiddycalshooter

    fiddycalshooter Member Customer

    Joined:
    Dec 23, 2020
    Messages:
    8
    Likes Received:
    2
    How are you hitting without even aiming at them lol whats that setting?
     
  10. Demon1

    Demon1 Member Customer

    Joined:
    Apr 20, 2021
    Messages:
    10
    Likes Received:
    1
    Silent Aim
     
  11. Naatxx

    Naatxx New Member

    Joined:
    Jun 2, 2021
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    can someone plz tell me how tyo make a forum all i can do is reply lol.
     
  12. Demon1

    Demon1 Member Customer

    Joined:
    Apr 20, 2021
    Messages:
    10
    Likes Received:
    1
  13. Naatxx

    Naatxx New Member

    Joined:
    Jun 2, 2021
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
  14. Demon1

    Demon1 Member Customer

    Joined:
    Apr 20, 2021
    Messages:
    10
    Likes Received:
    1
    its at the bottom of VIP Talk
     
  15. yoicheat

    yoicheat New Member Customer

    Joined:
    Apr 1, 2021
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Can I play while cheats updating
     
  16. timmy44

    timmy44 New Member

    Joined:
    Jun 9, 2021
    Messages:
    1
    Likes Received:
    1
    no i've just tried
     
    yoicheat likes this.
  17. jondms

    jondms Member Customer

    Joined:
    Jun 20, 2020
    Messages:
    7
    Likes Received:
    1
    Legit: Head scan, Silent Aim FOV 1-3.
    Rage: The only thing i change here is my FOV, if i rage then i'll put to up to 24-100 FOV.
     
  18. Randizzo

    Randizzo New Member Customer

    Joined:
    Dec 7, 2020
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Thanks buddy
     

Share This Page